Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12512/106724
Options
Didelio intensyvumo intervalinės treniruotės, okliuzinės treniruotės ir aerobinio krūvio pratybų, papildytų diferencinio mokymo užduotimis, įtaka vyrų širdies ir kraujagyslių sistemai : daktaro disertacija : medicinos ir sveikatos mokslai, slaug (M 005) / Deivydas Velička; Lietuvos sveikatos mokslų universitetas. Medicinos akademija
Type of publication
Daktaro disertacija / Doctoral dissertation (R1)
Title
Didelio intensyvumo intervalinės treniruotės, okliuzinės treniruotės ir aerobinio krūvio pratybų, papildytų diferencinio mokymo užduotimis, įtaka vyrų širdies ir kraujagyslių sistemai : daktaro disertacija : medicinos ir sveikatos mokslai, slaug (M 005) / Deivydas Velička; Lietuvos sveikatos mokslų universitetas. Medicinos akademija
Other Title
The Effect of high-intensity interval training occlusion training and a combination of aerobic exercises and differential learning on the cardiovascular system in males cohort.
Publisher
Kaunas :: Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Leidybos namai,
Date Issued
Date Issued |
---|
2020-06-30 |
Extent
206 p. : pav., lent.
Version
Originalus / Original
Description
Apginta: 2020-06-30.
Darbas atliktas 2015–2020 metais Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Medicinos akademijos Slaugos fakulteto Sporto medicinos klinikoje (iki 2019 m. sausio 31 d. vadinta Sporto institutu).
Bibliogr.: p. 131-144
Autoriaus publikacijos disertacijos darbo tema: p. 145-146
Priedai: p. 147-206.
Field of Science
Abstract
[...]. Tikslas – nauju algebriniu duomenų kointegracijos metodu nustatyti, ar padidės vyrų sveikatos stiprinimo pratybų poveikis ŠKS (pirminės profilak-tikos efektyvumas), taikant okliuzines treniruotes, didelio intensyvumo inter-valinės treniruotės metodus, ir kai aerobinio krūvio pratybos papildomos diferencinio mokymo metodu grindžiamomis užduotimis. Uždaviniai 1. Nustatyti, ar EKG arba reografijos rodiklių sąsajų dinamikos analizė (Dsk kaita) yra galimas metodas, vertinantis nesportuojančių, spor-tuojančių asmenų ar didelio sportinio meistriškumo sportininkų pratybose taikomų fizinio krūvio užduočių sukeltą pratybų liekamąjį poveikį ŠKS. 2. Nustatyti sveikatą stiprinančių sportuojančių vyrų pratybose taiko-mo okliuzinės treniruotės metodo sukeliamą poveikį ŠKS. 3. Nustatyti sveikatą stiprinančių sportuojančių vyrų pratybose taiko-mo didelio intensyvumo intervalinės treniruotės metodo įtaką ŠKS. 4. Nustatyti, ar padidės sveikatos stiprinimo pratybų sukeltas poveikis ŠKS, jei pratybos bus papildytos diferencinio mokymo metodu grindžiamomis užduotimis. [...].
[...]. Aim The aim of the study was to apply the novel algebraic data co-integration method in order to evaluate whether the effect of health-enhancing exercises on the cardiovascular system (the effectiveness of primary prevention) may be increased by applying occlusion training, high-intensity interval training, and aerobic exercising combined with tasks based on the differential learning method. Objectives 1.To determine whether the analysis of the dynamics of concatenationbetween ECG or reography indices (discriminant change) is asuitable technique for the evaluation of the residual effect of theapplied physical training techniques on the CVS in not activelyexercising individuals, actively exercising individuals, and high-level professional athletes. 2.To determine the effect of occlusion training on the CVS inindividuals who were actively exercising for health enhancement. 3.To determine the effect of high-intensity interval training on theCVS in individuals who were actively exercising for health enhan-cement. 4.To determine whether the effect of health-enhancing exercising onthe CVS may be increased by complementing it with tasks based onthe differential learning method.[...].
Type of document
type::text::thesis::doctoral thesis
Other Identifier(s)
(LSMU ALMA)990001011200107106
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Bibliographic Details
246
Work Defended
Taip / Yes
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access